2015. április 26., vasárnap

Prológus

Mit tennél akkor, mikor az életed egyik napról a másikra megváltozik?  Ha a megszokott rutinból kiesve belecsöppensz egy másik világba? Mihez kezdenél barátok és ismerősök nélkül?

A nevem Lucy Berger s velem megtörtént az, amit eddig lehetetlennek hittem. Egyik pillanatban még egy bárban ücsörgök a barátaimmal, a másikban pedig a 19. században találom magam. 

Rettenetesen félve elindultam az ismeretlen felé, és megpróbáltam rájönni hogyan is kerültem ide. Hiszen lehetetlen az időutazás, vagy mégsem?

Új barátok, ellenségek, titkok, misztikum és még sok minden vár rám. Persze nem a történelemkönyvekben tanult századba kerültem. Festett vörös hajam és még működő mobilom egyenesen egy boszorkányper kellős közepébe taszít. 

Lesz aki a segítségemre siet? Vagy egyedül kell megállnom a helyem ebben a szituációban? 

Haza tudok jutni? Megtalálom a válaszokat amiket kerestem? Megváltozik az életem a kaland után? 

Megtudod ha velem tartasz, s együtt izguljuk végig ezt a fantasztikus történetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése